måndag 14 december 2009

Awake and wondering =)

Kan ej sova, fast jag verkligen borde!

Trotsade förkylning och tog en undebar promenad i fin miljö vid flygfält och lite berg att titta på.


Har varit till Skultuna och Västerås med mamma i helgen. Fredagskvällen bestod av bilkörande och lite dans. Lördagsförmiddagen ägnades åt ikea- handlade bara för 350 kr!!!! Billigaste ikeabesöket någonsin =)

Just ja, passade på att slänga ner några av mina hembakade (bara lite stolt, hihi) lussebullar för att åka till pappa och anita och fika efter promenaden. En knasig sak hände. Fick en ganska knepig allergisk reaktion av en soffa (som inte används så ofta) som jag låg på i några minuter. Alternativen är två; Antingen har någon av de hundar som varit på besök i helgen legat där i smyg under natten...eller så finns det katt-allergener kvar i soffan. Wendy brukade nämligen mysa i soffan väldigt ofta. Hm, hm...knas ju! Är ju inte alls så allergisk mot hundar, och med tanke på att pälspartiklar tydligen kan bestå i flera år gissar jag på alternativ två. Sådär, nu är min utläggning, som kanske inte är så så intressant, klar! Hursomhelst, så här såg jag ut. Inte världens mest smickrande bild men otroligt rolig enligt mig i alla fall! Tyvärr syns inte de ursnygga röda fläckarna!

Rocky Balboa with a black eye?

2 kommentarer:

ysie sa...

shit!! Det skulle lika gärna kunna varit efter en fight! :)
Puss!

Mia sa...

Hihi, stackare. Kan inte ha varit så skönt det där.