fredag 23 april 2010

Helt enkelt är inte allting

Ibland undrar man ju vad man pysslar med! Är ganska lätt att ifrågasätta sig själv och de beslut man har tagit. I mångt och mycket är jag nog ganska mesig och tar ofta den simpla och trygga vägen istället för att pusha mig själv till att verkligen genomföra de drömmar och idéer jag egentligen har. Har en del saker att ta ställning till, som tex hur jag ska göra med tävlandet. Om jag ska satsa bör jag ju göra det nu, men ursäkterna dyker upp som små tussilagos när det är dags att gå på de pass som känns lite obekväma. Med detta menar jag sådana pass där man inte känner så många, bara killar....varav de flesta är polare med varandra sedan tidigare. Att sedan se hur killarna på något magiskt sätt dras till varandra när det gäller att välja ny träningspartner är otroligt frustrerande! Det hela påminner om magnetiska poler, fast tvärtom! Som sagt, lättare att ta the safe road...

Inga kommentarer: